Примак Т. А. Основы маркетинга : Конспект лекций / Т. А. Примак; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 72 c. - Библиогр.: 10 назв. - рус.Розкрито сутність маркетингу, його функції та напрямки маркетингової діяльності. Особливу увагу приділено маркетинговим дослідженням, добору цільових ринків та їх сегментуванню, характеристиці товарів та етапам їх життєвого циклу, каналам розподілу товарів, рекламі, маркетинговому ціноутворенню, а також процесу управління маркетингом. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА598126 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|