Кемінь Г. Особливості теорії навчання в зарубіжній педагогіці та шляхи її індивідуалізації / Г. Кемінь // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. - 2000. - Вип. 1(9). - С. 173-183. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто основні тенденції розвитку теорії навчання у зарубіжній педагогіці. Особливу увагу акцентовано на "педагогіці педоцентризму", "теорії нового виховання" та "експериментальній педагогіці". Розкрито науковий доробок відомих зарубіжних педагогів - М.Монтессорі, О.Декролі, Д.Дьюї, С.Френе, Е.Торндайка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70595 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|