Єрьоміна Л. Оцінка закупівельного ризику в умовах маркетингової орієнтації підприємства / Л. Єрьоміна // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглядається сутність та особливості закупівельного ризику, методи його оцінки, зокрема: метод експертних оцінок; метод, заснований на використанні стратегічної маркетингової матриці та ін. Наводяться результати оцінки закупівельного ризику у торговельних підприємствах, даються рекомендації щодо використання стратегій мінімізації закупівельного ризику. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-40-99
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|