Королько В. Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика : Підруч.: Для студ. вищ. закл. освіти / В. Г. Королько. - 2-e вид., допов. - К. : Видавн. дім "Скарби", 2001. - 400 c. - (Сер. "VERBA MAGISTRI"). - Бібліогр.: с. 396-399. - укp.Відображено сучасні досягнення теорії та практики цивілізованих зв'язків з громадськістю. Розкрито суть поняття, принципи та функції паблік рилейшнз. Проаналізовано його шляхи становлення та розвитку. Висвітлено місце паблик рілейшнз у функціональній структурі організації. Визначено типи масових компаній, їх принципи й елементи. Наведено кодекс професійної поведінки та етики Міжнародної асоціації ПР (ІПРА), Афінський кодекс, кодекс професійної поведінки інституту ПР (Англія), Європейський кодекс професійної поведінки в сфері ПР (Лісабонський кодекс), кодекс професійної етики українського журналіста, кодекс професійної етики російського журналіста, кодекс професійної етики спілки професійних журналістів США. Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + У521.21 я73 + С5*333.4 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС35192 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|