Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія : Підруч. для студ. / А. М. Алексюк; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Либідь, 1998. - 558 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: 333 назв. - укp.Викладено концепцію створення інноваційної технології вузівського навчання, що побудована за принципами модульно-тьюторської системи, яка покликана внести такі зміни в організаційні засади педагогічного процесу у вищій школі, які б створили умови для дійсної зміни ролі студента у навчанні (перетворення його з об'єкта в суб'єкт цього процесу), надали б навчально-виховному процесу необхідної гнучкості, сприяли б запровадженню принципу індивідуалізації навчання. Наведено короткі нариси з історії української вищої школи, освіти і педагогіки. Застосування історико-логічного аналізу дало можливість автору здійснити історіософське дослідження теорії і практики сучасної вищої школи України як окремої галузі науково-педагогічного знання, а також сучасної системи вищої освіти розвинутих країн (на прикладі США та Англії). Розглядаються мета, предмет, цілі педагогічного процесу. Охарактеризовано сутність, закономірності, методи, а також спеціалізацію, зміст, планування та організацію навчального процесу у вищій школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) я73 + Ч481.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА587736 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|