Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., (Херсон, 23-25 верес. 1997 р.) / ред.: Л. І. Даниленко; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 382 c. - укp.Розглянуто актуальні питання теорії та практики освітньої інноватики, шляхи оновлення та реформування змісту навчання та виховання, нові освітні технології, нововведення в системі управління освітою, нові моделі авторських закладів освіти. Висвітлено проблеми впровадження у практику роботи педагогів ефективних методів і форм навчання та виховання, зокрема, ділового спілкування учасників навчально-виховного процесу, проблеми оновлення системи управління освітою. Підкреслено, що розроблення, апробація та впровадження освітніх інновацій передбачають розвиток творчих можливостей кожного учасника навчально-виховного процесу, щодо цього актуальною є проблема підготовки педагогів до інноваційної діяльності, формування таких якостей, як "відкритість до нового", рефлексія, комунікативність тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА593521 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|