Ткаченко Н. Планування товарів ринкової новизни / Н. Ткаченко // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 305-309. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.
Викладено особисту думку автора про поняття ринкової новизни товару та процес планування товарів ринкової новизни як складової маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто питання інвестування введення товарів ринкової новизни на масовий ринок та пов'язаного з цим прогнозування ризику одержання негативного результату. Вирішується питання процесу оновлення асортименту, визначення оптимальної номенклатури і задоволення попиту.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"