Дубограй В. Проблеми маркетингової діяльності підприємств в умовах економічної перебудови / В. Дубограй // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглядаються найбільш актуальні проблеми маркетингової діяльності сучасних підприємств в умовах економічної трансформації, основні недоліки керівників-підприємців, структура та зміст окремих елементів маркетингу та блок-схема його планування і організації, а також напрямки підвищення ефективності цієї діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|