Проблеми переходу початкової школи на нову структуру і зміст навчання : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. у м.Донецьку 2 - 3 листоп. 2000 р. / Донец. обл. ін-т післядиплом. освіти. - Донецьк : ВАТ "УкрНТЕК", 2000. - 318 c. - укp.Висвітлено концептуальні засади реформування початкової школи, науково-методичне забезпечення початкової освіти у період переходу на 12-річний термін навчання. Досліджено особливості та проблеми запровадження нового змісту у початковій освіті, проблеми підготовки шестирічних першокласників до навчання, підготовки сучасного вчителя початкової школи, введення стандартів освіти, а також організаційно-нормативні аспекти реформування початкової школи у системі загальної середньої освіти. Розглянуто сучасні проблеми наступності дошкільної та початкової освіти за умов переходу загальної середньої освіти на нову структуру. Вивчено розвиток емоційних почуттів і художніх уявлень дітей на уроках читання. Наведено головні напрямки реформування шкільної математичної освіти. Охарактеризовано роль мистецтва як освітньої галузі у розвитку особистісно-ціннісного ставлення школяра до навколишньої дійсності, роль комп'ютерно-ігрового комплексу в процесі підготовки дітей до школи, роль методичного об'єднання та методичних служб, адміністрації школи та психологічної служби у підготовці вчителя початкових класів до роботи у чотирирічній початковій школі. Запропоновано комплексний підхід до організації навчальної діяльності у чотирирічній початковій школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0 я431 + Ч421.221 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА604897 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|