Проблеми філософсько-світоглядних основ концепції розвитку освіти та навчання : Зб. наук. та наук.-метод. пр. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. 12 - 13 трав. 1999 р. / ред.: Г. В. Бондаренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2000. - 184 c. - укp.Розглянуто питання формування громадянськості у навчально-виховному процесі, інтелектуального потенціалу історичної науки, особливості управлінської діяльності відділу освіти за сучасних соціально-економічних умов. Висвітлено можливості застосування філософсько-синергетичного підходу до реформування сучасної освітньої системи України, психолого-педагогічні аспекти розвитку школи сьогодення, навчання та виховання учнів, а також запровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. Запропоновано системний підхід в управлінській діяльності, ігрові форми навчальної діяльності. Проаналізовано світоглядні орієнтири та ціннісні парадигми навчального процесу в школах України у 1970-х - на початку 80-х рр., сучасні зарубіжні філософсько-педагогічні концепції виховання молоді. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА599937 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|