Психолого-педагогічна діагностика розвитку учнів та колективу школи : Навч.-метод. посіб. для вчителів, студ. пед. навч. закл. / уклад.: О. В. Киричук, О. М. Коберник; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 106 c. - Бібліогр.: 101 назв. - укp.Розглядаються загальні основи психолого-педагогічної діагностики як початкового етапу проектування навчально-виховного процесу. Розкривається сутність, мета, види та вимоги, що ставляться до діагностики розвитку і вихованості учнів. Обгрунтовуються індикатори життєвої активності школярів, технологія діагностування в загальноосвітній школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч30 в2|Ю9 + Ю984.030.2-2 с
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА590559 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|