Козаков В. А. Психологія діяльності та навчальний менеджмент : Підруч.: У 2 ч. Ч. 1. Психологія суб'єкта діяльності / В. А. Козаков; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1999. - 243 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.Послідовно розкривається сутність таких понять, як діяльність та особистість, становлення психіки суб'єкта діяльності, атрибути й риси особистості та її якості. Певна увага приділяється розв'язанню проблеми співвідношення свідомості та підсвідомості через механізми психологічного захисту. Розглядаються психолого-дидактичні аспекти спільної діяльності, сутність навчального менеджменту та його предмета, виділяються основні функції навчального менеджменту (планування, організація, мотивація та контроль). Досліджуються аспекти управління навчанням: з'ясування операціоналізованих цілей; планування навчання на різних етапах його реалізації; визначення змісту навчання, вибору методів та організаційних форм; мотивація та стимулювання навчання, його контроль (етапи, шкали оцінювання та відміток, тестування тощо). Окремий розділ присвячено андрагогіці як науці про навчання "дорослих учнів" і проблемам освіти в Україні у контексті світових тенденцій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В342796 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|