Підприємництво, менеджмент та маркетинг (у туристичній сфері) / ред.: Є. І. Крихтін. - Донецьк, 2000. - 206 с. - (Вісн. Донец. ін-ту турист. бізнесу; Вип. 4). - укp. - рус.Розглянуто питання економіки та організації туризму, зокрема, тенденції та напрями удосконалення організаційно-економічного перетворення, вплив зовнішніх факторів у туризмі, теоретичні аспекти і методологічні основи планування туризму. Проаналізовано деякі аспекти реалізації нових форм управління фірмами, проблеми маркетингу у сфері туристичних послуг, особливості менеджменту кризових підприємств, роль турагентств у туристичному бізнесі. Висвітлено економічні аспекти розвитку туризму, особливості оподаткування у туристичній сфері. Особливу увагу приділено проблемам економіки природокористування та охорони навколишнього середовища. Індекс рубрикатора НБУВ: У994Укр079:Ч518
Шифр НБУВ: Ж70115/пмм Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|