Лицкевич О. С. Разработка стратегии маркетинга научно-технических инноваций / О. С. Лицкевич // Наука та наукознавство. - 1998. - № 4. - С. 112-120. - Библиогр.: 6 назв. - рус.
Висвітлено зарубіжний досвід управління науково-технічними інноваціями з погляду концепції маркетингу. Проаналізовано фактори інноваційної діяльності у Республіці Білорусь, розглянуто проблеми розробки інновацій та їх впровадження у виробництво. Запропоновано рекомендації щодо використання системи маркетингу та вибору стратегії маркетингу науково-технічних інновацiй.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"