РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000022309<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ромат Е. В. 
Реклама : Учеб. для студ. спец. "Маркетинг" / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - К. : НВФ "Студцентр"; Х., 2000. - 480 c. - рус.

Висвітлено проблеми реклами у системі маркетингу. Проаналізовано основні етапи становлення реклами. Вивчено рекламну комунікацію та її головні елементи. Описано процес формування рекламного звернення та критерії вибору каналів для його розповсюдження. Розглянуто процеси рекламного менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА610118 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського