Омельяненко Ю. Рекламна лексика як фактор стимулювання збутової діяльності на ринку товарів та послуг / Ю. Омельяненко, І. Ферябов, О. Ковальчук // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 46-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Відмічається, що в умовах соціально-економічної трансформації і переходу до ринкових відносин в Україні все важливіше місце займають проблеми удосконалення збутової діяльності на ринку товарів та послуг. Досліджується роль реклами як фактора, що стимулює просування товарів на споживчому ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|