Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 273 c. - Бібліогр.: с. 271. - укp.Висвітлюються сутність, цілі та завдання рекламного менеджменту, наведено основні класифікаційні ознаки реклами, споживачів, а також реклами на основі етапів життєвого циклу товару. Розглядаються питання рекламного дослідження ринку, організації та структури рекламного процесу, розробки та виготовлення рекламних звернень, планування рекламної кампанії, її ефективності та контролювання результатів. Детально розкрито психологічні основи рекламного менеджменту. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА589050 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|