Бегма В. М. Ринок озброєнь: проблеми маркетингу продукції військово-технічного призначення / В. М. Бегма; Рада нац. безпеки і оборони України. - К., 2001. - 191 c. - Бібліогр.: с. 168-170. - укp.Зазначено, що скорочення Збройних сил України і різке зниження їх потреби в озброєнні та військовій техніці створюють об'єктивну необхідність у цілеспрямованих зусиллях щодо просування української зброї та військової техніки на зовнішні ринки, експорт яких стає однією з найважливіших передумов, що визначають можливості полегшення економічного тягаря воєнних витрат та одночасного забезпечення ефективності оборонної промисловості як основи оборонного потенціалу країни. З урахуванням специфіки продукції військово-технічного призначення як товару, розглянуто особливості маркетингу озброєнь і військової техніки. Виявлено тенденції розвитку світового ринку озброєнь та оборонно-промислових комплексів провідних світових експортерів зброї, зважаючи на зміни геополітичної ситуації у світі. Запропоновано методику визначення поточного рівня та підходи щодо збільшення експортного потенціалу українського ОПК, а також шляхи удосконалення системи військово-технічного співробітництва України з іноземними державами. Індекс рубрикатора НБУВ: У584.35 + У9(4УКР)843.5 + У9(4УКР)305.2-592
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА608695 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|