Перерва П. Г. Самомаркетинг : Учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / П. Г. Перерва, Н. И. Погорелов; Ин-т содерж. и методов обучения МО Украины. - К., 1998. - 298 c. - Библиогр.: 41 назв. - рус.Висвітлюється питання формування важливого напрямку ринкових досліджень - самомаркетингу творчої особи, який включає три основні складові частини: самооцінку своїх особистих цінностей та недоліків; оцінку особистих якостей людини спеціальними службами; розробку та використання рекомендацій по самовдосконаленню, самокорекції окремих рис свого характеру, психологічних особливостей, стилю управління, ділових здібностей. Наведені більш ніж 50 різноманітних психологічних, соціологічних та організаційно-управлінських тестів, які сприяють отриманню вірогідних результатів самомаркетингу. На підставі узагальнення зарубіжних та вітчизняних публікацій наведені рекомендації по удосконаленню і розвитку ділових якостей бізнесмена та менеджера. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА588789 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|