РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000023301<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сегментация рынка : Учеб.-метод. материалы по сегментации рынка по курсам "Маркетинг", "Пром. маркетинг" и диплом. проектирования для студ. ф-та менеджмента и маркетинга спец. "Маркетинг" всех форм обучения / сост.: А. А. Старостина, А. В. Зозулев; Нац. техн. ун-т Украины "Киев. политехн. ин-т". - К., 1999. - 60 c. - Библиогр.: 30 назв. - рус.

Рассматривается роль и место сегментации рынка в маркетинговой деятельности предприятия. Анализируются основные методы и этапы сегментации рынка. Приводятся критерии сегментации потребительского и промышленного рынков, а также оценка привлекательности рыночных сегментов. Охарактеризованы вопросы позиционирования товаров и услуг предприятием на рынке, практические аспекты исследования потребительских мотиваций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592200 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського