РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000023302<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Решетникова И. Л. 
Сегментирование как составной элемент процесса выбора целевого рынка / И. Л. Решетникова, Е. П. Савченко // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - № 1. - С. 140-145. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Установлено, что на процесс разделения специфики потребительского спроса влияют следующие факторы: изменение в экономике, развитие технологий, изменения в демографии и образе жизни, усиление конкурентной борьбы, а также возрастание желаний и запросов потребителей. Доказано, что влияние всех этих факторов затрудняет эффективное использование массового маркетинга, предопределяет появление целевого маркетинга, а также повышение роли и значения процесса сегментирования рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського