Сазонец И. Л. Система управления маркетингом в акционерном обществе (на примере отечественных товаропроизводителей) / И. Л. Сазонец; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 56 c. - рус.Запропоновано методи реорганізації управління маркетингу, які базуються на класифікації та упорядкуванні інформації, виконанні нових, не властивих раніше, функцій перерозподілу обов'язків і робіт, що виконуються між економічними та виробничими функціональними підрозділами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА596746 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|