![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000023752<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Заблодская И. В. Ситуационный анализ маркетинговой среды предприятий хлебопекарной отрасли / И. В. Заблодская, З. Ф. Ляпин; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1999. - 164 c. - Библиогр.: 118 назв. - рус.Розглянуто сутність маркетингового середовища підприємства, його структуру та види. Наведено результати ситуаційних досліджень ринку хлібобулочних виробів Луганщини. Запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності підприємства хлібопекарної галузі з використанням методу експертних оцінок. Розроблено модель короткострокового прогнозування збуту хлібобулочних виробів на основі економіко-математичного методу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.6-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА600715 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|