Овсянкіна Л. Соціально-психологічні фактори формування моральних цінностей в умовах ринкових відносин / Л. Овсянкіна // Людина і політика. - 2000. - № 6. - С. 44-49. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Окреслено коло питань, які досліджує сучасна економічна психологія, серед них - особливості існування особистості за умов ринку, шляхи адаптації до нього, вивчення економічної діяльності людини. Розглянуто фактори формування моральних цінностей особистості за умов ринкових відносин. Висвітлено моральні цінності як складову частину спрямованості особистості. Наведено показники, за якими у соціальній психології визначають тип особистості. Вивчено поведінку людини за умов ринкових відносин. Ключ. слова: моральні цінності, економічна психологія, ринкові відносини Індекс рубрикатора НБУВ: Ю703.63 + Ю951.5
Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|