РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000024469<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чепига Л. П. 
Специфика самоотношения учащихся 6-х классов в зависимости от способа организации учебной деятельности подростков / Л. П. Чепига // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 201-206. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Наведено порівняльний аналіз особливостей ставлення до себе, самооцінки, рівня вимогливості шестикласників, які навчаються за традиційною системою навчання та системою Д.Б.Ельконіна - В.В Давидова. Висунуто припущення, що ставлення до себе підлітків-шестикласників, які навчаються за системою розвиваючого навчання, грунтується на самоаналізі, тобто когнітівному компоненті Я-концепції, водночас в основі ставлення до себе підлітків, які навчаються за традиційною системою, лежить здебільшого афективний компонент Я-концепції. У дослідженнях використано такі методики: "Опитник самовідношення" В.В.Століна, дослідження самооцінки С.А.Будассі, дослідження рівня домагань за Шварцландером. Результати дослідження показали, що підлітки-шестикласники, які навчаються за прогресивною системою навчання, відрізняються від однолітків, які навчаються за традиційною системою, більш позитивним ставлення до себе, як до особистості, та більш високою самооцінкою завдяки тому, що у них присутні сформований інтерес до пізнання власної особистості, прагнення отримувати інформацію про себе та брати відповідальність за події власного життя, ставити перед собою складні завдання в ситуації непередбаченості.


Ключ. слова: учащиеся, развивающее обучение, самоотношение, учебная деятельность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського