Лапач С. Н. Статистические методы в фармакологии и маркетинге фармацевтического рынка / С. Н. Лапач, М. Ф. Пасечник, А. В. Чубенко. - К., 1999. - 311 c. - Библиогр.: 79 назв. - рус.Розглянуті статистичні методи, які використовуються при розв'язанні типових задач в фармакології та маркетингу. Досліджуються питання побудови математичних моделей за експериментальними даними (лінійна за параметрами регресія). Викладена розроблена технологія побудови моделей, що дозволяє автоматизувати отримання структури рівняння регресії: генерація робастних планів експерименту, алгоритми побудови структури рівняння регресії. Приведений детальний опис розв'язання ряду задач з використанням статистичних методів у маркетингу та доклінічних дослідженнях. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72-39 с21 + Р281 с21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА590272 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|