РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000024988<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тимонин А. М. 
Стратегии маркетинга : Учеб. пособие к курсу "Маркетинг" / А. М. Тимонин, С. С. Олейник; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ОКО, 1999. - 177 c. - Библиогр.: с. 174-175 - рус.

Розкрито важливі теоретичні питання стратегічного маркетингу. Багато уваги приділено практичним заходам реалізації стратегічного комплексу маркетингу підприємства. Розглянуто стратегії маркетингу, які можуть використовуватися підприємствами України для переорієнтації своєї діяльності залежно від умов ринку, що сприятиме скорішому підйому виробництва та їх подальшому розвитку. Всі стратегії, які описуються, доповнено прикладами із світової практики. Рекомендовано ряд практичних методик, які допоможуть підприємствам визначитися з вибором тієї чи іншої стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592292 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського