Поречкіна Л. С. Стратегічний маркетинг банківських послуг / Л. С. Поречкіна. - К. : Либідь, 1998. - 152 c. - укp.З урахуванням певного досвіду здійснення маркетингу в різних галузях економіки, на базі узагальнення концептуальних питань функціонування ринку банківських послуг в Україні вперше у вітчизняній літературі розглядаються методологія й методи впровадження стратегічного банківського маркетингу. На підставі грунтовного аналізу праць зарубіжних і вітчизняних авторів досліджуються теорія і практика розробки стратегії маркетингу банку як складова частина загальної банківської стратегії, а також сутність, особливості, функції стратегічної діяльності банку на ринку. Наводиться характеристика факторів впливу на неї та умов ефективного управління. Представлено методику проведення моніторингу конкурентів банку, досліджень щодо визначення привабливості цільових ринків, SWOT-аналізу та портфельного аналізу діяльності банку тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)260.10-211.1 + У010.295
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА587357 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|