Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг : Навч. посіб. / Н. В. Куденко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 151 c. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.Розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Висвітлюються методи портфельного аналізу, маркетингове середовище, визначення конкурентних переваг тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.331 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА587951 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|