РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000025413<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисиця Н. М. 
Сучасна реклама: проблема довіри / Н. М. Лисиця // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи. - 2000. - № 462. - С. 40-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Довіру до реклами сформовано за умов включення деяких фундаментальних етапів: сприйняття реклами як "своєї" інформації, наявності конфлікту, використання гумору. Наведено декілька засобів формування довіри до реклами: "спалювання мостів", використання інших людей, "підвищення ставок". Відзначено, що ефективні прийоми з точки зору створення довірчої реклами можливі у випадку вивчення повсякденності як проблеми, а не як явища.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського