Лисиця Н. М. Сучасна реклама: проблема довіри / Н. М. Лисиця // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи. - 2000. - № 462. - С. 40-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Довіру до реклами сформовано за умов включення деяких фундаментальних етапів: сприйняття реклами як "своєї" інформації, наявності конфлікту, використання гумору. Наведено декілька засобів формування довіри до реклами: "спалювання мостів", використання інших людей, "підвищення ставок". Відзначено, що ефективні прийоми з точки зору створення довірчої реклами можливі у випадку вивчення повсякденності як проблеми, а не як явища. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|