РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000025779<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Козловська І. М. 
Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи) / І. М. Козловська; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Л. : Світ, 1999. - 301 c. - Бібліогр.: 591 назв. - укp.

Проведено розгорнутий аналіз історичного розвитку та сучасного стану загальнонаукових поглядів на проблему інтеграції знань. На підставі цього робиться висновок про доцільність та необхідність впровадження науково обгрунтованих інтегрованих знань у навчальний процес. Проаналізовано об'єктивні передумови інтеграції знань (філософські, логіко-гносеологічні, психологічні та загальнонаукові). Дидактика розглядається в контексті ідей інтеграції: загальна дидактика; принципи навчання як категорії дидактики; моделювання в освіті; процес навчання та підходи до нього; педагогічні технології; зміст освіти (зокрема, знання в дидактиці та їх структурування); види і типи навчання; методи та форми навчання тощо. Проблеми інтеграції знань в освіті та характеристики інтегративних процесів подаються як розвиток їх загальнонаукових аналогів. Детально описано дидактичні основи міжпредметних зв'язків, принципи побудови інтегрованих курсів, показано тісні зв'язки між інтеграцією та систематизацією знань. Здійснений аналіз процесів проектування інтегративних ідей на навчально-пізнавальний процес у професійно-технічній школі. Розглядаються проблеми підготовки сучасного фахівця, загальні питання дидактики професійно-технічної школи (закони, закономірності та принципи дидактики, зміст освіти та зміст навчання, взаємозв'язки між загальноосвітньою та професійною підготовкою, професійна спрямованість навчання тощо). Вводиться поняття дидактичної інтегрології, яке дає можливість структурувати значну кількість теоретичних положень, пов'язаних з інтеграцією знань, у цілісну систему. Обгрунтовується предмет та методи дидактичної інтегрології в контексті загально

наукових підходів, розробляється її понятійний апарат та аналізуються етапи розвитку. Формулюються методологічні та концептуальні засади інтеграції знань, пропонується дидактична система інтегративно-предметного навчання на основі теорії дидактичної інтеграції та модель інтеграції знань у професійно-технічній школі. Конкретизуються положення теорії дидактичної інтеграції та основні авторські підходи до інтеграції знань на прикладі вивчення фізики у професійно-технічній школі будівельного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589534 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського