Сікорський П. І. Теоретико-методологічні основи диференційованого навчання / П. І. Сікорський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Львів. наук.-практ. центр. - Л. : Каменяр, 1998. - 196 c. - Бібліогр.: 179 назв. - укp.Аналізується розвиток педагогічної практики і передової педагогічної думки з проблем диференціації. Формуються методологічні підходи до використання діалектичного методу у дослідженні педагогічних явищ. Формулюються основні поняття дидактичної диференціації. Досліджуються проблеми диференціювання змісту і цільових установок, методів і форм навчання, взаємозв'язку навчання і розвитку, індивідуалізації і диференціації, диференціації та інтеграції. Аналізуються і класифікуються навчальні технології. Формуються принципи реформування освіти в Україні, обгрунтовується модель освітньої системи, побудована на принципі диференціації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА586075 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|