Теоретичні питання освіти та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 11 / ред.: М. Б. Євтух; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2000. - 172 с. - укp. - рус.Наведено принцип системності організації навчальної діяльності у вищій школі. Проаналізовано розвиток художньо-образного мислення в процесі формування риторичних умінь студентів. Висвітлено психологічні передумови формування української національно-мовної ментальності. Досліджено проблеми формування соціокультурної компетентності у студентів педагогічних вузів, проблему формування високого професіоналізму під час підготовки сучасного вчителя, проблеми управління в вищій школі та шляхи їх вирішення. Викладено теоретичні засади управління навчальним процесом з іноземної мови як другої спеціальності, формування морального світогляду засобами художньої творчості. Розкрито індивідуальний підхід до виховання в системі особистісно орієнтованої педагогіки. Проаналізовано сучасний досвід формування пізнавальної активності старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Охарактеризовано особливості пізнавальних процесів під час вивчення базових та спеціальних професійних дисциплін, особливості смислового сприймання інформації у процесі читання художніх творів. Наведено результати соціологічного опитування й анкетування дітей 1 - 3 класів для визначення особливостей формування у них культури навчальної діяльності. Висвітлено основні етапи становлення шкільної освіти у США, розвиток шкільної екзаменаційної системи у Великій Британії та її вплив на навчання іноземних мов у другій половині ХХ ст. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж70196 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|