Торгівля і ринок України : Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. Вип. 11, Т. 1 / ред.: І. В. Сорока; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 2000. - 288 с. - рус.Розглянуто питання та проблеми застосування маркетингу в діяльності підприємств за умов трансформації ринку в Україні та аспекти реклами в системі маркетингу. Визначено сучасні концепції маркетингових стратегій, а також питання про маркетинг як основу комерційної діяльності підприємств, формування та реалізації цінової політики, маркетингу у невиробничій сфері, специфіки рекламної діяльності на ринках товарів та послуг, маркетингових комунікацій. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|