Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000028286<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Корж М. В. Функциональный подход в промышленном маркетинге / М. В. Корж; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1999. - 28 c. - Библиогр.: 9 назв. - рус.Досліджено сучасний рівень розвитку функціонального маркетингу, позиції споживача і виробника у процесі встановлення продажного рівня ціни на промислову продукцію. Запропоновано аналітичний метод оцінки рівня конкурентоспроможності продуктів праці виробничого призначення з використанням функціонального підходу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-82-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р86890 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|