РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000028805<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Даниленко О. А. 
Ценностные механизмы влияния в политике и сетевом маркетинге / О. А. Даниленко // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 274-282. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто проблему ціннісного впливу в політиці та мережевому маркетингу як соціологічну. Ціннісні механізми проаналізовано як найбільш глибинні механізми впливу; зроблено аналіз текстових структур, за допомогою яких вони реалізуються. У даному випадку текст як засіб соціальної комунікації виступає в якості предмета соціологічного аналізу, що дозволяє розглянути проблему її раціонального й ірраціонального аспектів. Методологічною основою дослідження є концепції, в яких на перший план виходить комунікативний аспект соціальних взаємодій, розглянуто структурування соціального відношення (П.Бурдьє), розроблено методи структурного аналізу (К.Леві-Стросса, В.Я. Проппа), виявлено механізми соціально-психологічного впливу (Р.Чалдині). Запропоновано критерії проведення поглибленого контент-аналізу, що дозволяють визначити характер впливу тексту: гармонічний або конфліктний. Наведено результати контент-аналізу текстів політичних програм, а також текстів, що супроводжують діяльність різних організацій мережевого маркетингу. Доведено, що текстовий вплив через систему цінностей може стати механізмом маніпуляції, і прояв цього можливий у різних сферах. Розгляд текстів як ключового механізму соціальних комунікацій, звертання до соціолінгвістичного аналізу дозволяє виявити структури ціннісного маніпулювання і виробити механізми захисту від маніпуляції за допомогою розмежування "помилкової " та "правдивої" комунікацій.

Підкреслено, що ціннісні механізми впливу несуть у собі небезпеку формування конфліктних настанов на мікро- та макрорівнях, і розгляд у єдності ціннісної та конфліктної проблематики дозволяє виявити внутрішню сутність формування конфліктних настанов.


Ключ. слова: Конфлікт, цінності, ціннісні механізми впливу, контент-аналіз, конфліктні настанови
Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641.216

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського