РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000030319<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пінчук Н. С. 
Інформаційні системи і технології в маркетингу : Навч. посіб. / Н. С. Пінчук, Г. П. Галузинський, Н. С. Орленко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1999. - 328 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Розглянуто основи створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, способи використання сучасних технологічних засобів обробки маркетингової інформації, відображеної у різних формах: текстовій, табличній, графічній. Описано інформаційну технологію розв'язання задач з дослідження ринку, вивчення попиту на товари, розробки нових товарів, встановлення цін, управління маркетингом на підприємстві, розрахунку показників проведених рекламних заходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в61 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594274 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського