Пінчук Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу : Навч. посіб. / Н. С. Пінчук, Г. П. Галузинський, Н. С. Орленко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1999. - 328 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.Розглянуто основи створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, способи використання сучасних технологічних засобів обробки маркетингової інформації, відображеної у різних формах: текстовій, табличній, графічній. Описано інформаційну технологію розв'язання задач з дослідження ринку, вивчення попиту на товари, розробки нових товарів, встановлення цін, управління маркетингом на підприємстві, розрахунку показників проведених рекламних заходів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в61 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА594274 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|