Ємець О. Активні методи навчання в фізкультурній освіті [Електронний ресурс] / О. Ємець // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 56-58. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Вказано, що удосконалення післядипломної освіти фахівців з фізичної культури нерозривно пов'язане з застосуванням активних методів навчання. Одержано матеріали наукового й навчального характеру, які дозволяють рекомендувати використання методу педагогічної ситуації не тільки як фактор активізації пізнавальної діяльності, але і як метод розвитку професійного мислення вчителів фізичної культури. Совершенствование последипломного образования специалистов по физической культуре неразрывно связано с применением активных методов обучения. Полученные материалы научного и учебного характера позволяют рекомендовать использование метода педагогической ситуации не только в качестве фактора активизации познавательной деятельности, но и в качестве метода развития профессионального мышления учителя физической культуры. The improvement in the system of physical training of post-graduates is closely connected with the use of active educational methods. Scientific educational investigations, have, given the possibility to use pedagogical situation method not only as a factor for activization of subconscious activity, but also as a method for development of professional thinking of physical training teacher. Ключ. слова: методи, образование, спорт Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р7-25
Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|