Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах : Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф., Львів, 5 - 6 жовт., 1999 р. / ред.: Б. А. Лукіянець; Держ. ун-т "Львів. політехніка". Каф. фізики. - Л. : Ліга-Прес, 1999. - 176 c. - укp.Розглянуто актуальні проблеми навчання та викладання фізики у вищих освітніх закладах України за сучасних умов. Висвітлено питання створення навчальних програм, застосування нових методик викладання та оцінки знань студентів, а також лекційних демонстрацій та використання у навчальному процесі технічних засобів (комп'ютерів), лабораторного практикуму та його метрологічного забезпечення. Представлено концепцію фундаментальної підготовки спеціалістів у вищих навчальних закладах інженерно-технічного напрямку. Викладено базові принципи побудови навчальних програм з фізики та метод лапідарних конспектів, запропоновано ефективні засоби активізації навчального процесу. Показано специфіку викладання навчальної дисципліни в освітніх закладах різного профілю (технічних, медичних, економічних ВНЗ). Обгрунтовано доцільність застосування модульно-рейтингової системи контролю у процесі оцінки теоретичних і практичних знань студентів. З'ясовано вплив фізичного знання на формування світогляду особистості, показано його роль у забезпеченні безпеки життєдіяльності. Рассмотрены актуальные проблемы обучения и преподавания физики в высших учебных заведениях Украины в современных условиях. Освещены вопросы создания учебных программ, применения новых методик преподавания и оценки знаний студентов, а также лекционных демонстраций и использования в учебном процессе технических средств (компьютеров), лабораторного практикума и его метрологического обеспечения. Представлена концепция фундаментальной подготовки специалистов в высших учебных заведениях инженерно-технического направления. Приведены базовые принципы построения учебных программ по физике и метод "лапидарных" конспектов, предложены эффективные средства активизации учебного процесса. Показана специфика преподавания дисциплины в высших учебных заведениях различного профиля - технических, медицинских и экономических. Обоснована целесообразность применения модульно-рейтиноговой системы контроля для оценки теоретических и практических знаний студентов. Исследовано влияние физического знания на формирование мировоззрения личности и показана его роль в обеспечении безопасности жизнедеятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3 + В3 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС40707 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|