Шарко В. Д. Андрагогічний підхід до організації навчання вчителів в системі післядипломної освіти : Метод. посіб. / В. Д. Шарко. - Херсон : Олді-плюс, 2003. - 94 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.Розглянуто питання історії становлення андрогоніки як педагогічної науки, що вивчає особливості навчання дорослої людини. Проаналізовано відмінності дорослих як суб'єктів навчання від дітей. Висвітлено особливості розвитку психічних функцій у дорослих, прийоми та методи роботи в системі їх навчання. Наведено рекомендації щодо організації роботи з дорослими людьми в період післядипломного навчання. Рассмотрены вопросы истории становления андрагоники как педагогической науки, которая изучает особенности обучения взрослого человека. Проанализированы отличия взрослых как субъектов обучения от детей. Освещены особенности развития психических функций у взрослых, приемы и методы работы в системе их обучения. Приведены рекомендации по организации работы со взрослыми в период последипломного обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч44р
Шифр НБУВ: ВА658207 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|