Ришковський В. Антропотехнічний підхід у фізичному вихованні школярів [Електронний ресурс] / В. Ришковський // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 2-3. - С. 95-97. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Зазначено, що цілеспрямоване використання процесів фізичної підготовки і психосоматичного розвитку в професійній діяльності передбачає перегляд і переробку існуючих базових понять. Запропоновано в межах антропотехнічного підходу реалізувати перехід від предметної до дисциплінарної та поліпредметної співорганізації знань і використовуваних засобів. Отмечено, что целенаправленное применение процессов физической подготовки и психосоматического развития в профессиональной деятельности предполагает пересмотр и переработку существующих базовых понятий. Предложена в рамках антропотехнического подхода реализацию перехода от предметной к дисциплинарной и полипредметной соорганизации знаний и используемых средств. Purposeful utilization of physical preparation and psychosomatic development in professional activity assumes revision and processing of existing basic notions. Within anthropotechnical approach, a transition from subject to disciplinary and polysubject co-organization of knowledge and used means is realized. Ключ. слова: антропотехнічний підход, дисциплінарне і полипредметне співорганизація Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|