![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000035749<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Болонський процес: тенденції, проблеми, перспективи / ред.: В. П. Андрущенко; уклад.: В. П. Бех, Ю. Л. Маліновський; Асоц. ректорів пед. ун-тів. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2004. - 220 c. - укp.Розкрито сутність Болонського процесу й обгрунтовано шляхи оновлення та модернізації українських освітянських стандартів зі збереженням позитивних досягнень і переваг вітчизняної системи освіти. Розглянуто євроінтеграцію України як чинник соціально-економічного розвитку держави. Проаналізовано особливості модернізації української освіти у контексті Болонського процесу. Визначено перспективи застосування інформаційних технологій у професійній діяльності учителя. Показано роль Болонського процесу як засобу інтеграції та демократизації вищої освіти. Охарактеризовано нормативно-правову базу формування національної системи освіти України. Представлено програму проведення педагогічного експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи організації освіти у вищих навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Висвітлено практичні аспекти участі педагогічних закладів України у Болонському процесі. Раскрыта сущность Болонского процесса и обоснованы пути обновления и модернизации украинских образовательных стандартов с сохранением позитивных достижений и преимуществ отечественной системы образования. Рассмотрена евроинтеграция Украины как фактор социально-экономического развития государства. Проанализированы особенности модернизации украинского образования в контексте Болонского процесса. Определены перспективы использования информационных технологоий в профессиональной деятельности учителя. Показана роль Болонского процесса как средства интеграции и демократизации высшего образования. Охарактеризована нормативно-правовая база формирования национальной системы образования Украины. Представлена программа проведения педагогического эксперимента по внедрению кредитно-модульной системы организации обучения в высших учбеных заведениях III - IV уровней аккредитации. Освещены практические аспекты участия педагогических заведений Украины в Болонском процессе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) ж + Ч484(4УКР) ж
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА667468 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|