РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000035749<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Болонський процес: тенденції, проблеми, перспективи / ред.: В. П. Андрущенко; уклад.: В. П. Бех, Ю. Л. Маліновський; Асоц. ректорів пед. ун-тів. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2004. - 220 c. - укp.

Розкрито сутність Болонського процесу й обгрунтовано шляхи оновлення та модернізації українських освітянських стандартів зі збереженням позитивних досягнень і переваг вітчизняної системи освіти. Розглянуто євроінтеграцію України як чинник соціально-економічного розвитку держави. Проаналізовано особливості модернізації української освіти у контексті Болонського процесу. Визначено перспективи застосування інформаційних технологій у професійній діяльності учителя. Показано роль Болонського процесу як засобу інтеграції та демократизації вищої освіти. Охарактеризовано нормативно-правову базу формування національної системи освіти України. Представлено програму проведення педагогічного експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи організації освіти у вищих навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Висвітлено практичні аспекти участі педагогічних закладів України у Болонському процесі.

Раскрыта сущность Болонского процесса и обоснованы пути обновления и модернизации украинских образовательных стандартов с сохранением позитивных достижений и преимуществ отечественной системы образования. Рассмотрена евроинтеграция Украины как фактор социально-экономического развития государства. Проанализированы особенности модернизации украинского образования в контексте Болонского процесса. Определены перспективы использования информационных технологоий в профессиональной деятельности учителя. Показана роль Болонского процесса как средства интеграции и демократизации высшего образования. Охарактеризована нормативно-правовая база формирования национальной системы образования Украины. Представлена программа проведения педагогического эксперимента по внедрению кредитно-модульной системы организации обучения в высших учбеных заведениях III - IV уровней аккредитации. Освещены практические аспекты участия педагогических заведений Украины в Болонском процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) ж + Ч484(4УКР) ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667468 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського