Вісник Дніпропетровського університету / ред.: М. В. Поляков. - Д., 2004. - 141 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 10, N 7). - укp. - рус.Розглянуто психолого-педагогічні умови вироблення вчителем стратегій управління стресовими ситуаціями. Висвітлено онтогенетичний аспект проблеми рефлексивної функції свідомості. Проаналізовано рівень самоактуалізації педагогів як показник ефективності їх міжособистісного спілкування. Розкрито психолого-педагогічні основи розвитку творчих здібностей особистості, а також основи впровадження технології модульного навчання у практику роботи викладачів аграрних ВНЗ. Рассмотрены психолого-педагогические условия выработки учителем стратегий управления стрессовыми ситуациями. Освещен онтогенетический аспект проблемы рефлексивной функции сознания. Проанализирован уровень самоактуализации педагогов как показатель эффективности их межличностного общения. Раскрыты психолого-педагогические основы развития творческих способностей личности, а также основы внедрения технологии модульного обучения в практику работы преподавателей аграрных ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|