Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2004. - 282 с. - (Пед. науки; Вип. 5). - укp.Розглянуто питання психолого-педагогічного діагностування дітей дошкільного віку на основі особистісно-діяльнісного підходу у процесі виховання. Розкрито науково-методичні засади удосконалення змісту професійної підготовки магістрів педагогіки з дошкільного виховання, теоретичні засади застосування практико-орієнтованого підходу під час формування професійно-педагогічної культури майбутніх педагогів. Описано сучасні технології підготовки магістрів за умов ступеневої педагогічної освіти. Проаналізовано формування в учнів ставлення до навчання за допомогою контролю та оцінки їх знань і умінь. Рассмотрены вопросы психолого-педагогического диагностирования детей дошкольного возраста на основе личностно-деятельностного подхода в процессе воспитания. Освещены научно-методические основы усовершенствования содержания профессионально-педагогической подготовки магистров педагогики по дошкольному воспитанию, теоретические основы применения практико-ориентированного подхода при формировании профессионально-педагогической культуры будущих педагогов. Описаны современные технологии подготовки магистров в условиях ступенчатого педагогического образования. Проанализировано формирование у учеников отношения к обучению с помощью контроля и оценки их знаний и умений. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж71862/Пед Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|