РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000036285<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2005. - 324 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 8). - укp.

Наведено результати експериментальної перевірки ефективності методики навчання учнів школи англійського діалогічного мовлення з соціокультурним компонентом. Розглянуто систему вправ для навчання студентів аудіювання автентичних англомовних драматичних творів. Описано модель організації процесу навчання для формування у вчителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні, а також тематичну модель формування у молодших школярів стратегічної компетенції оволодіння іншомовним аудіюванням. Висвітлено етапи навчання професійно спрямованого англомовного монологу-повідомлення. Проаналізовано сучасні тенденції навчання студентів-іноземців іншомовного писемного мовлення. Розкрито лінгводидактичні основи формування у старшокласників соціокультурної компетенції у процесі читання. Викладено методичну типологію англомовних термінологічних словосполучень в аспекті формування у економістів мультилінгвальної лексико-граматичної компетенції. Представлено критерії відбору автентичних англомовних публіцистичних текстів для формування у вчителів соціокультурної компетенції у процесі читання.

Приведены результаты экспериментальной проверки эффективности методики обучения учеников школы английской диалогической речи с социокультурным компонентом. Рассмотрена система упражнений для обучения студентов аудированию автентичных англоязычных драматических произведений. Представлены модель организации процесса обучения для формирования у учителей профессионально ориентированной англоязычной грамматической компетенции в устной речи, а также тематическая модель формирования у младших школьников стратегической компетенции овладения иностранным аудированием. Освещены этапы обучения профессионально направленного англоязычного монолога-сообщения. Проанализированы современные тенденции обучения студентов-иностранцев иноязычной письменной речи. Раскрыты лингводидактические основы формирования у старшеклассников социокультурной компетенции в процессе чтения. Изложена методическая типология англоязычных терминологических словосочетаний в аспекте формирования у экономистов мультилингвальной лексико-грамматической компетенции. Представлены критерии отбора автентичных англоязычных публицистических текстов для формирования у учителей социокультурной компетенции в процессе чтения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського