Вісник післядипломної освіти. Вип. 1 / ред.: В. В. Олійник; Центр ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К. : Міленіум, 2005. - 263 с. - укp.Висвітлено методологічні засади та напрямки реформування післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто питання реалізації педагогічних проектів у системі підвищення кваліфікації вчителів, умови координації наукових досліджень у закладах післядипломної педагогічної освіти в процесі децентралізації управління. Викладено наукові підходи до програмно-методичного забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також гендерний підхід у вихованні підлітків. Проаналізовано тенденції розвитку післядипломної освіти в інформаційному суспільстві. Розкрито науково-методичні аспекти підвищення фахової майстерності вчителів. Освещены методологические основы и направления реформирования последипломного педагогического образования. Рассмотрены вопросы реализации педагогических проектов в системе повышения квалификации учителей, условия координации научных исследований в заведениях последипломного педагогического образования в процессе децентрализации управления. Изложены научные подходы к программно-методическому обеспечению повышения квалификации педагогических кадров, а также гендерный подход в воспитании подростков. Проанализированы тенденции развития последипломного образования в информационном обществе. Раскрыты научно-методические аспекты повышения профессионального мастерства учителей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72941 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|