Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна / ред.: Ю. М. Безхутрий. - Х., 2005. - 165 с. - (Філол.; N 647, вип. 43). - укp. - рус.Висвітлено актуальні проблеми сучасного мовознавства та літературознавства, журналістики. Розглянуто питання лексикології та лінгвокультурології, соціолінгвістики, граматичної будови мови, проблеми термінознавства, сучасні аспекти дослідження модернізму та постмодернізму ХХ ст., а також питання рецепції художніх творів, семантики та поетики літературних творів. Розкрито сутність оказіональної експресії, описано типи синонімії у сучасній фізичній термінології, структурно-семантичні моделі словесних товарних знаків та комерційних номенів. Проаналізовано розвиток контраверзійного літературознавства в Україні в контексті творчості Т.Г.Шевченка, особливості ремінісценції біблійних мотивів та образів у повісті українського письменника І.Сенченка "Чорна брама", вираження авторської концепції світу у романі письменника О.Слісаренка "Чорний ангел". Висвітлено особливості та наведено основні варіанти функціонування кольору в українській рекламній продукції. Освещены актуальные проблемы современного языковедения и литературоведения, журналистики. Рассмотрены вопросы лексикологии и лингвокультурологии, социолингвистики, грамматической структуры языка, проблемы терминоведения, современные аспекты исследования модернизма и постмодернизма ХХ ст., а также вопросы рецепции художественных произведений, семантики и поэтики литературных произведений. Раскрыта сущность окказиональной экспрессии, представлены типы синонимии в современной физической терминологии, структурно-семантические модели словесных товарных знаков и коммерческие номены. Проанализированы развитие контраверзионного литературоведения в Украине в контексте творчества Т.Г.Шевченка, особенности реминесценции библейских мотивов и образов в рассказе украинского писателя И.Сенченко "Черные ворота", выражение авторской концепции мира в романе писателя О.Слисаренка "Черный ангел". Изучены особенности и представлены основные варианты функционирования цвета в украинской рекламной продукции. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я54(4Укр)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|