Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна / ред.: О. Ф. Іванова. - Х., 2005. - 245 с. - (Психологія; N 653, вип. 32). - укp. - рус.Проаналізовано роль пам'яті в процесі творчої інтерпретації школярами літературних текстів. Висвітлено особливості психологічної дезадаптації дітей у період навчання в початковій школі, а також соціально-психологічні особливості мотивації успіху підлітків. Розкрито аспекти психокорекційної роботи з підлітками. Розглянуто питання аутогенного тренування для підтримання психосоматичного здоров'я людей. Наведено психоемоційні характеристики учасників психотерапевтичних сеансів. Проанализирована роль памяти в процессе творческой интерпретации школьниками литературных текстов. Освещены особенности психологической дезадаптации детей в период обучения в начальной школе, а также социально-психологические особенности мотивации успеха подростков. Раскрыты аспекты психокоррекционной работы с подростками. Рассмотрены вопросы аутогенной тренировки для поддержания психосоматического здоровья людей. Приведены психоэмоциональные характеристики участников психотерапевтических сеансов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|