Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна / ред.: О. Ф. Іванова. - Х., 2005. - 244 с. - (Психологія; N 702, вип. 34). - укp. - рус.Розглянуто питання формування професійних намірів у процесі самовизначення особистості. Розкрито психологічний зміст морального в контексті професійного досвіду особистості педагога. Проаналізовано основні напрями розвитку психопрофілактичної культури практичних психологів навчальних закладів, взаємодію психолога і вчителя з метою корекції гіперактивності учнів молодших класів. Висвітлено особливості та прояви периферійного ставлення до науки у системі вищої освіти України в феноменологічному аспекті, психологічні особливості соціально-політичної активності студентської молоді. Виявлено основні пріоритети у професійному самовизначенні сучасної учнівської молоді. Рассмотрены вопросы формирования профессиональных намерений в процессе самоопределения личности. Раскрыто психологическое содержание морального в контексте профессионального опыта личности педагога. Проанализированы основные направления развития психопрофилактической культуры практических психологов учебных заведений, взаимосвязь психолога и учителя с целью коррекции гиперактивности учеников младших классов. Освещены особенности и проявления периферийного отношения к науке в системе высшего образования Украины в феноменологическом аспекте, психологические особенности социально-политической активности студенческой молодежи. Определены основные приоритеты в профессиональном самоопределении современной ученической молодежи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43(4Укр)
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|