Вісник Черкаського університету / ред.: І. І. Кукурудза. - Черкаси, 2005. - 141 с. - (Філос.; Вип. 65). - укp.Висвітлено актуальні проблеми соціальної філософії та філософії історії, науки, етики та естетики. Проаналізовано місце теорії маркетингу в соціально-філософському обгрунтуванні інформаційного суспільства. Розглянуто проблему пізнання в персоналістичній концепції М.Бердяєва, особливості застосування І.Кантом діалектики у вченні про прекрасне. Визначено виміри закону комічної інверсії в естетиці М.Гоголя. Освещены актуальные проблемы социальной философии и философии истории, науки, этики и эстетики. Проанализировано место теории маркетинга в социально-философском обосновании информационного общества. Рассмотрены проблема познания в персоналистической концепции Н.Бердяева, особенности применения И.Кантом диалектики в учении о прекрасном. Определены измерения закона комической инверсии в эстетике Н.Гоголя. Індекс рубрикатора НБУВ: ЮОя54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|